Baza wiedzy

Usługa catch-all

W sytuacji kiedy ktoś wyśle wiadomość e-mail na skrzynkę, która nie istnieje otrzyma wiadomość zwrotną z błędem dostarczenia tej wiadomości. Jest to domyślne i z zasady słuszne działanie - jednak niekiedy chcemy aby docierały do nas również takie wiadomości. Do tego służy usługa zwana catch-all.

 

Aby włączyć tę usługę logujemy się do panelu Directadmin i w sekcji Zarządzanie kontami e-mail przechodzimy do pozycji Usługa e-mail catch-all.

 

Możemy tam zdefiniować trzy działania w przypadku otrzymania wiadomości na nieistniejące konto:

  • zwrot wiadomości;
  • ignorowanie - nie jest to polecane, ponieważ nadawca nie dowie się, że przesłał wiadomość na nieistniejące konto;
  • dostarczenie wiadomości na wybrane przez nas konto e-mail - opcja ta może zwiększyć napływ spamu do naszego konta, ponieważ wiele spamu jest wysyłane na losowe adresy z wybranej domeny co domyślnie by było odrzucane.
 

Oceń ten artykuł by pomóc nam usprawnić naszą Bazę wiedzy.

0 0