Baza wiedzy

Filtry poczty

Nasze serwery posiadają wbudowane oprogramowanie do odsiewania spamu i wirusów, jednak możemy uzupełnić ich działanie poprzez dodanie szeregu filtrów, które dodatkowo pozwolą na większą kontrolę naszej poczty.

 

Aby zarządzać filtrami poczty logujemy się do panelu Directadmin i w sekcji Zarządzanie kontami e-mail przechodzimy do pozycji Filtry poczty.

 

Mamy tam do dyspozycji kilka możliwości dodatkowej blokady niechcianej przez nas poczty:

  • blokada konkretnego adresu e-mail;
  • blokada całej domeny;
  • blokada wiadomości zawierających w temacie lub treści wybrane słowo;
  • blokada wiadomości przekraczających określoną wielkość;
  • włączenie lub wyłączenie filtru treści dla dorosłych;
  • wybór działania dla filtrowanej wiadomości - może zostać usunięta, lub przeniesiona do folderu spam.

 

W tabeli poniżej wyświetlane są aktywne filtry, które w każdej chwili można usunąć.

 

Oceń ten artykuł by pomóc nam usprawnić naszą Bazę wiedzy.

0 0